Haraszti Mihály netes tudásközpontja

Itt megtudhatod, hogyan kell sikeres vállalkozást építeni

Képzések

 

Könnyebben tanulsz, ha azonnal kérdezni is tudsz?

Csökkenő érdeklődés

Tetszik-nem tetszik, kénytelen voltam az utóbbi időben tudomásul venni, hogy a mai, válságos időkben teljesen átalakultak a vállalkozások igényei. Számos vállalkozás a csigaházba húzódás taktikáját választva ráül minden fillérre, és kizárólag a létfontos dolgokra hajlandó pénzt kiadni.

Vannak persze vállalkozások, melyek előre menekülnek, de ott sem az önképzésre, a tudásba ruháznak be.

Végül vannak azok a vállalkozások, akik a válságban és annak piactisztító hatásaiban éppen a lehetőségeket látják meg, de az arányok akkor is a képzéseken résztvevők számának drasztikus csökkenését mutatják.

Tanítási szünet!

Az érdeklődés drasztikus csökkenése arra kényszerített, hogy szüneteltessem az oktatási tevékenységem. Az elméleti oktatások helyett áttettem a hangsúlyt a gyakorlati megvalósítást előtérbe helyező műhelygyakorlatokra, tréningekre, amikre azért még mindig volt jelentkező. Ezeket a későbbiekben is folytatni fogom, ha ritkábban is kerül majd rájuk sor.

Az utóbbi hónapokban azonban újabb keserű tapasztalatokat voltam kénytelen elszenvedni. Néhányan, akik a rövidebb utat kívánták választani, és kihagytak kihagyhatatlan lépéseket, melyek komolyabb időt, pénzt, és energiát igényeltek volna, a kudarcért megpróbálták a tréningeken hallottakat felelőssé tenni. Emiatt úgy döntöttem, hogy a rákos megbetegedésem miatt amúgy is csökkent munkaképességem által lehetővé tett időt inkább másra, a termékfejlesztésre, és az egyéni konzultációkra, tanácsadásra fordítom.

A céges oktatások

Ebben a helyzetben kapóra jött az a trend, hogy a cégek, melyek akár a stratégia kidolgozásában, akár az üzleti modelljük építésében szeretnének segítséget kapni, a magasabb költségek ellenére előnyben részesítik, ha kizárólag az ő munkatársainak tartok előadásokat és tréningeket, ahol kizárólag az ő szakmájuk adottságaira szabott témákat tárgyalunk, és melyből ők azonnal a gyakorlatban is profitálnak.

Azt persze én is elismerem, hogy egy vendéglátóipari vállalkozás vajmi keveset profitál, mondjuk, egy kereskedelmi hálózat tapasztalataiból, érdemesebb tehát legalább az iparági tiszta profilt megőrizni, így aztán manapság kizárólag céges tréningeket tartok. Ha Téged is egy ilyen érdekel, kérlek, keress meg.

vissza a főoldalra